Website, Facebook & WhatsApp Chatbot

Problema: Lipsa metodelor diverse prin care victimele pot cere ajutor este o problemă pentru că nu toate victimele pot discuta telefonic cu o autoritate sau cu un ONG, dar și pentru că de multe ori nu știu către cine să se adreseze. De asemenea, comportamentele de comunicare pentru publicul tânăr s-au schimbat foarte mult, adesea aceștia preferând să discute în scris și căutandu-și informația online, fără a dori un contact telefonic de la prima încercare de a raporta sau discuta despre o situație abuzivă.

Soluția: Un chatbot care poate fi conectat atât cu conturile sociale cât și instalat pe website-urile organizațiilor poate să ajute victimele să comunice mai ușor și poate de multe ori să degreveze organizația de o serie de întrebări constante la care ei răspund mereu, individual fiecărei persoane care îi contactează. Unformizarea informației va ajuta de asemenea pentru că așa ne asigurăm că, indiferent de organizația cu care discută victima, va primi aceleași sfaturi de baza, inițiale, verificate și validate.

Status: Neadoptat

Vreau să finanțez acest proiect

Bine ai venit!

Ne bucurăm că vrei să faci parte din schimbare și că te interesează să finanțezi soluții de tehnologie civică sustenabile și cu impact pe termen lung. Hai sa povestim pe îndelete despre proiect și despre mecanicile Civic Labs. Trimite-ne un e-mail chiar acum și te contactăm în cel mai scurt timp pentru a stabili o intalnire.