Website Chatbot

Informație consolidată, accesibilă permanent pe canalele sociale

Lipsa metodelor diverse prin care victimele pot cere ajutor este o problemă pentru că nu toate victimele pot discuta telefonic cu o autoritate sau cu un ONG. De asemenea, comportamentele de comunicare ale publicului tânăr s-au schimbat, adesea aceștia preferând să discute în scris și căutându-și informația online, fără a dori un contact telefonic de la prima încercare de a raporta sau discuta despre o situație abuzivă. Un chatbot care poate fi conectat cu conturile sociale sau instalat pe website-urile organizațiilor poate să ajute victimele să comunice mai ușor și poate de multe ori să degreveze organizația de o serie de întrebări constante la care ei răspund mereu, individual fiecărei persoane care îi contactează. Uniformizarea informației va ajuta de asemenea pentru că așa ne asigurăm că, indiferent de organizația cu care discută victima, va primi aceleași sfaturi de bază, verificate și validate.


Status: Neadoptat

Vreau să finanțez acest proiect

Bine ai venit!

Ne bucurăm că vrei să faci parte din schimbare și că te interesează să finanțezi soluții de tehnologie civică sustenabile și cu impact pe termen lung. Hai sa povestim pe îndelete despre proiect și despre mecanicile Civic Labs. Trimite-ne un e-mail chiar acum și te contactăm în cel mai scurt timp pentru a stabili o intalnire.