Voluntar DRM

Departamentul pentru Situații de Urgență a încheiat în anul 2018 un protocol de colaborare cu o parte dintre organizațiile non-profit din România care facilitează comunicarea dintre autoritate și voluntarii specializați sau nu în activități care pot fi de o importanță vitală în caz de cutremur. Numărul total al acestora, precum și stadiul de pregătire al voluntarilor nu este însă clar și nu toate ONG-urile sunt conștiente că pot să se alăture acestui demers.

Mai mult, voluntarii specializați vor fi răspândiți în toate orașele în momentul unui cutremur. Aceștia pot sau nu pot avea o carte de identitate la ei, iar echipele de salvare au nevoie de o modalitate sigură și simplă de a valida faptul că o persoană este voluntar specializat sau nu, pentru a permite acestuia în zonele delimitate să îndeplinească anumite sarcini, cum ar fi primul ajutor.

Voluntar DRM este o soluție digitală dezvoltată în colaborare cu Departamentul pentru Situații de Urgență care să le permită forțelor de ordine din teren să valideze voluntarii calificați în oferirea de servicii de prim ajutor, dar și să permită managementul voluntarilor spontani care vor oferi ajutor în primele momente de după producerea unui seism major.

Status: Adoptat

Finanțat de:

Implementat de:

Dezvoltat de:

Dashboard Organizatie
Organizatie Cu Voluntari
Profil Voluntar
Loginscreen
Voluntardrm

Bine ai venit!

Ne bucurăm că vrei să faci parte din schimbare și că te interesează să finanțezi soluții de tehnologie civică sustenabile și cu impact pe termen lung. Hai sa povestim pe îndelete despre proiect și despre mecanicile Civic Labs. Trimite-ne un e-mail chiar acum și te contactăm în cel mai scurt timp pentru a stabili o intalnire.