Digital Education Library

Fiecare cadru didactic, odată ajuns în învățământ este pe cont propriu și își construiește lecțiile folosindu-se de resurse pe care le descoperă și adaptează singur, unica îndrumare venind de la alte cadre didactice tot la inițiativa independentă a profesorului. Digital Education Library este un toolkit de resurse de folosit la clasa pe care să și-l configureze și descarce din platformă orice profesor. Răspunzând la câteva întrebări legate de mediul în care predă, profesorul își poate customiza un pachet de bază de resurse utile pentru predatul de zi cu zi. În același timp, aplicația poate recomanda o serie de alte instrumente administrative utile în managementul cursurilor: tool-uri de monitorizare a progresului elevilor, de management personal al timpului, cataloage digitale etc.

_____

Proiect aflat în etapa de jurizare.

Status: Jurizare

Finanțat de:

Descrierea produsului - Digital Education Library

Digital Educațion Library este un toolkit de resurse de folosit la clasa pe care să și-l configureze și descarce din platformă orice profesor. Răspunzând la câteva întrebări legate de mediul în care predă, profesorul își poate customiza un pachet de bază de resurse utile pentru predatul de zi cu zi. În același timp, aplicația poate recomanda o serie de alte instrumente administrative utile în managementul cursurilor: tool-uri de monitorizare a progresului elevilor, de management personal al timpului, cataloage digitale etc.

Stakeholders - Pregătirea resurselor umane în educație

În România, resursele umane în educație aparent țin doar de o formă de organizare instituțională, care răspunde de cererea existentă pe piața educațională, de asigurarea/stimularea/crearea forței de muncă specifice domeniului și, apoi, de buna funcționare și încadrare a sa, aceasta fiind Ministerul Educației Naționale (MEN).

În realitate, însă, lucrurile sunt mai complexe, având în vedere că aceasta instituție nu funcționează independent de societatea mai mare în care operează.

Blocaje în pregătirea resurselor umane în educație

Am ales să grupăm blocajele descoperite în trei zone distincte: cea de achiziție a forței de muncă, de retenție în sistem și de pregătire a cadrelor didactice pentru o mai buna înțelegere a cauzelor. 


Bibliografia consultată în studiul privind pregătirea resurselor umane în educație

Pentru înțelegerea unei probleme în profunzime unul din primii pași este consultarea literaturii de specialitate. Bibliografia conține lista surselor folosite în construirea hărții actorilor implicați, completarea ipotezelor de lucru, înțelegerea nuanțată a problemelor identificate, dar și a posibilelor soluții disponibile. Deschide acest material pentru a vedea de unde ne-am documentat.

Media despre pregătirea resurselor umane în educație

Mass-media joacă un rol covârșitor în construirea imaginii populației largi asupra sistemului educațional, implicit asupra profesorilor care ne pregătesc copiii în școlile din România.

Abia în ultimii ani, raportarea jurnalistică despre cadrele didactice a început să fie din ce în ce mai echilibrată, balansând știrile și materialele editoriale negative despre precaritatea sistemului cu din ce în ce mai multe exemple de bune practici și profesori excepționali.

Bine ai venit!

Ne bucurăm că vrei să faci parte din schimbare și că te interesează să finanțezi soluții de tehnologie civică sustenabile și cu impact pe termen lung. Hai sa povestim pe îndelete despre proiect și despre mecanicile Civic Labs. Trimite-ne un e-mail chiar acum și te contactăm în cel mai scurt timp pentru a stabili o intalnire.